XII рейтинг агентств маркетингових сервісів: інсайти лідерів

Нещодавно ми підвели підсумки XII рейтингу агентств маркетингових сервісів згідно доходів.  Результати продемонстрували помітні зміни: деякі компанії піднялись на пару позицій, дехто накопичує сили для потужного стрибка в майбутньому.

Ми запросили учасників рейтингу поділитися досвідом перемоги та думками про сучасний стан галузі та її перспективи.
 
ADSAPIENCE– лідер рейтингу другий рік поспіль. Компанія працює як нова структура на  ринку з кінця 2017 року. У склад компанії увійшли значущі сили українського маркетингу, які об’єднали досвід, ресурси, активи. Що допомагає вам утримувати впевнену переможну позицію?

 
Юлія Голота, CEO ADSAPIENCE:
Ми всі в Adsapience вдячні за таке визнання та радіємо результатам. Безумовно, вони є наслідком постійних інвестицій в розвиток нашого продукту та відбудовування партнерських відносин з клієнтами. Ми знаємо, що комунікаційний бізнес потребує великої віддачі, й робимо максимум,  щоб покращувати якість нашого продукту, відточувати наші процеси, знаходити точки болю та працювати над їх вирішенням в інтересах наших клієнтів.
 
Позитивні тенденції на боці клієнтів: «час можливостей»
Ми спостерігаємо певну позитивну динаміку у колі наших колег: обороти агентств зростають, команди стають більш професійними. А як ви прокоментуєте зміни, які відбуваються на стороні клієнтів? Чи можна відзначити, що попит, задачі, бізнес-стратегії якісно змінилися та стали більш сміливими, яскравими та економічно обґрунтованими?

Havas Engage Ukraine, друге місце в рейтингу. Владимир Зборовский, директор:
Останні тенденції, актуальні для компаній-рекламодавців - це залучення все більшої кількості каналів комунікації в спілкуванні зі споживачем. Окрім стандартних каналів, це ще і залучення нових - створення ком'юніті-спільнот для зацікавлених груп; підключення лідерів думок; створення відеоконтенту і т.п. Клієнти потребують повного спектру робіт і чекають від агенцій сміливих креативних рішень, очікують більше ніж вказано в рамках брифу. І тільки тоді, коли ідеї втілюються в бездоганне виконання і дають результат, клієнти схильні доручати максимум задач різного спектру тим, кому довіряють.
 

Компанія All Motion Group змінила позицію в рейтингу з 11 на 3. Просимо вас прокоментувати зміни, які відбуваються на боці клієнтів. Також, поділиться секретом - завдяки чому  вам вдалося досягти високих результатів та перейти у 1-шу групу з 2-ї?
 
CEO All Motion Group, Марія Дахлалла:
Зміна нашої позиції у рейтингу стала можлива через продовження стратегії диференціації продуктів у портфелі, та завдяки плідній праці команди.
Органічний зріст економіки останніх двох років мав великий вплив на розвиток рекламного ринку. Відносно стабільна ситуація в країні дала змогу клієнтам будувати довгострокові плани. Для нас це збільшило середній термін на підготовку пропозицій, через це зросла кількість ефективних рішень. Також, у штаб-квартирах корпорацій покращилось ставлення до України - наприклад, минулого року у Києві ми робили дві великі конференції генеральних директорів корпорацій та їхніх партнерів з усього світу. Вважаю, саме стабільність останніх років була основною причиною позитивних явищ на ринку. Найближчим часом нас, мабуть, знову чекатиме "час можливостей", ми готуємося до нього, та сподіваємось на краще.


Prospects Ukraine, четверта позиція в рейтингу - Наталья Жигалкина, BusinessDirector:
Дійсно, ми відмічаємо стабільну позитивну динаміку на ринку маркетингових послуг. Рекламодавці стають більш  орієнтованими на клієнта,  і  якщо декілька років  тому  про це тільки говорили, то зараз все більше компаній намагаються зробили споживача  частиною процесу проектування товарів та послуг. Це якісно змінює стратегії, і ми дуже радіємо такій еволюції.

В концепціях маркетингових активностей відчувається пошук ідей щодо збагачення клієнтського досвіду через акцент на цінності, а залучення споживача до діалогу формує його лояльність.

Також розвиток технологій щороку відкриває нові можливості, які в поєднанні з накопиченими даними споживачів одночасно  і полегшують, і ускладнюють маркетингові задачі.

Викликів багато, тож галузь стає все більш цікавою, є напрямки для розвитку і творчих, і технічних  компетенцій  як компаній, так і окремих професіоналів на ринку.
 
У фокусі – трейд-маркетинг
 
Компанія Team247 займає помітну п’яту ступінь у рейтингу та, на відміну від Fullserviceколег по рейтингу, сфокусована виключно на tradeмаркетинг. Як ви прокоментуєте попит клієнтів на ці послуги у сезоні 2018-2019? Чи є якісь помітні тренди та зміни? Завдяки чому  вам вдалося змінити обороти та перейти у 1-шу групу з 2-ї?

Ігор Ратушний, директор Team247
:
Попит на послуги трейд-маркетингу завжди був і залишається актуальним, адже даний вид сервісу дає результат в продажах "тут і зараз". Ми спостерігаємо тренд повернення/переходу до аутсорсингової моделі бізнесу в нашому сегменті від моделі "inhouse". Це обумовлено як складною ситуацією на ринку персоналу, так і бажанням клієнтів сфокусуватися на стратегічних задачах. Обираючи партнера по сервісу, клієнт повинен провести якісну оцінку його досвіду, підходів до бізнесу, фінансових можливостей. Від цього багато в чому залежить результат спільної роботи. Саме завдяки своїм підходам, послідовності і результатам TEAM247 вже 3-й рік поспіль підтверджує лідерство в сегменті трейд-маркетингу, чим заслуговує довіру своїх клієнтів і ринку.
 
Welcome on Board: питання до новачків рейтингу.
 
Ви вперше берете участь  у рейтингу. Як ви вважаєте, що дає компанії участь у таких дослідженнях?  Яку користь у повсякденному бізнесі це вам приносить?

Олександра Логвиненко, керівник агенції ТЕДДІ ГРУПП.

Участь у рейтингу для ТЕДДІ ГРУПП є важливим кроком для об'єктивного визначення свого місця серед агентств маркетингових сервісів України. Крім того, підвищення прозорості ринку є необхідною складовою прогресу всієї рекламної галузі.

Користь від цього проекту МАМІ у повсякденному бізнесі надзвичайно важлива як для внутрішньої оцінки, так і для роботи з замовниками. Для клієнтів ці дослідження - робочий інструмент для вибору та роботи з агенціями, тому що вони допомагають бачити реальну картину ринку  та напрямки діяльності потенційних партнерів, є показниками публічності та фінансової надійності.
А для нас, команди ТЕДДІ ГРУПП, з’явився ще один KPI для вимірювання своєї діяльності та можливість рівнятися на лідерів галузі.
 

Антон Садиков, CEO LIONCOM:
Наша компанія виступає за прозорість у всіх процесах та у взаємодії з нашими клієнтами. З допомогою рейтингу ми показуємо, що Lioncom можна довіряти. В цілому, круто побачити куди рухається галузь, тому що є певний вакуум. Подібні рейтинги дають можливість спілкуватись з ринком. І розуміти кого потрібно перевершити.




Юлія Сергійчук, директор Promotion Technologies:
Рейтинг дає можливість проаналізувати як власні результати роботи, так і загалом ринок маркетингових сервісів в Україні. Грамотний аналіз – це певної міри інтелектуальне капіталовкладення, тому, безумовно, він має позитивний вплив на роботу агенції. Рейтинг згідно доходів дає можливість наблизитись до систематизації галузі. Вдячні за таку можливість поглянути на себе зі сторони та оцінити нові перспективи для розвитку.
 


Оптимістичний підсумок від Аліни Фролової, члена Правління МАМІ.
 
Які несподіванки та сюрпризи ви побачили у рейтингу 2018? Що у розподілі позицій вас здивувало або вразило?  
Не можу сказати, що це стало сюрпризом, але позитивно вразила динаміка збільшення обсягів у агенцій-лідерів. Суттєво розширився перелік клієнтів, що інвестують в маркетинг.  Вперше за останні роки ми дійсно можемо говорити про не технічне, а якісне і кількісне зростання ринку. Це заряджає поки що стриманим, але оптимізмом.